sobota, 27 sierpnia 2011

Mój brat RaPeReM ?!

Ostatnio dosłownie tydzień przed wakacjami przyjechałam do mojego brata. Jeszcze na jakieś parę dni, bo nudziło mi się samej w domu.Gdy do niego przyjechałam już nie było tak jak zawsze.Gdy weszłam do domu z jego pokoju wydobywał się jakiś dźwięk jakby ktoś śpiewał.Okazało się to tym co myślałam mój brat zaczął od pewnego czasu nagrywać piosenki.Tylko sobie nie pomyślcie że to jakiś KULA DAJE FULA czy jeszcze bardziej głupie dziecko.Bo mój brat nie dodaje filmików jak śpiewa na Youtube, bo chce być skromny.Wiec gdy siedzi sam w domu nagrywa wszystko na komputer potem na płytę i jakoś powoli może jego kariera się rozwinie.Ja mam nadzieje że tak ponieważ moim zdaniem śpiewa on bardzo fajnie.Słowa mają sens,rym pasują do melodii.Wszystko się bardzo dobrze komponuje.Postaram się niedługo dodać jego piosenkę.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz